VED KLIK HER KOMMER DU ALTID TILBAGE TIL FORSIDEN.

Bornholm 1998

I 1998 var vi på campingferie på Bornholm og der tog vi så lige deres årlige sommerstævne med. Det var vores første tur sammen og foregik kun ca. 5 mdr. efter at jeg havde overtaget Frida, så det var en rigtig god chance for at tilbringe tiden sammen og lære hinanden endnu bedre at kende. Det var en dejlig uge med sol og mange dejlige oplevelser.

Frida slapper af i teltet

Frida nyder udsigten over Gudhjem

Frida på sejltur

Vi tog båden fra København, hvor man både kan få udleveret et hundetæppe og hvor der er et hundetoilet på dækket, så det var ikke noget problem. På Bornholm tog vi rundt og så alle seværdighederne på cykel eller med bus, hvor det heller ikke er noget problem at have hunden med. Så vi fik set både Hammershus Ruiner, Gudhjem og fik en sejltur til Helligdomsklipperne.

Vi boede i et lille telt på en campingplads ved Rønne, ikke så langt fra hvor stævnet skulle foregå.

Ved stævnet opnåede vi vores 2. pind i agility kl. 1, så det var da hele turen værd.

Du kan evt. læse mere om Bornholm og om muligheder for at træne på Bornholm mens du er på ferie på Agility-Bornholm's hjemmeside. De har hvert år i begyndelsen af juli stævne med DM-udtagelse.

Tilbage til agilitysiden.

Vi mindes

For sjov

Gæstebog

Denne side er sidst opdateret: 25-03-2006 18:09 .

Indholdsfortegnelse. Webmaster. Kontakt os. Copyright©2002-2011 - Janne Litgov.